Summercamp naar Spanje

Na een onderbreking van een aantal jaren heeft de stichting Topsport for Life besloten om, evenals in 2014 t/m 2016, dit jaar in oktober weer een groepsreis te organiseren naar de zon in Spanje.

Ook ALS/PLS/PSMA-patiënten hebben in het verleden deelgenomen aan dergelijke groepsreizen van de stichting Topsport for Life en genoten van deze unieke beleving en samenzijn. Een prachtig voorbeeld van een werkelijk waardevolle toevoeging aan de kwaliteit van leven van mensen die te maken hebben met een levensbedreigende ziekte.

Dit jaar wil Topsport for Life met een 1e groep van maximaal 10 gasten, op reis gaan en onze nieuwe locatie ervaren. In de komende jaren is het dan de bedoeling dat wij vaker en met groepen van maximaal 20 gasten deze zonvakantie gaan organiseren. Heb je hier belangstelling voor? Kijk dan op http://www.topsportforlife.nl/event/topsport-for-life-summercamp-naar-spanje-pilotgroep/ voor meer informatie.

Zie voor tips over reizen en vakanties onze webpagina https://www.alspatientenvereniging.nl/ontspanning/vakantiemogelijkheden/