Carin de Jong

5 december 2022

Verenigingsondersteuner

Carin de Jong

Mijn naam is Carin de Jong, ik heb twee volwassen kinderen en 4 katten. Ik ben gek van de zee en het strand en woon dan ook heerlijk in Egmond. Mijn favoriete manier van vakantievieren is het maken van een roadtrip. Elke dag zie je weer wat nieuws. Verder ben ik een dierenvriend, hou ik van koken, muziek, creatief bezig zijn en lezen. Ik lees echt alles wat los en vast zit. Ik heb brede interesses en blijf graag op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt.

Ik heb ruim 30 jaar op Schiphol gewerkt bij de afdeling Inlichtingen, waar ik de hele wereld voor mijn neus kreeg en hielp met al hun vragen. Daarnaast ben ik ook 10 jaar lang managementassistente geweest.

Ik ben een echte regelaar, run mijn eigen reisbureau en ondersteun verschillende ondernemers. Per 1 oktober ben ik ook aan de slag gegaan als verenigingondersteuner bij de ALS patiëntenvereniging. Heel graag draag ik mijn steentje bij aan het mooie werk dat de vereniging verricht.

Wellicht tot ziens en een hartelijke groet,

Carin