Lotgenotencontact

23 januari 2024

𝗟𝗼𝘁𝗴𝗲𝗻𝗼𝘁𝗲𝗻𝗯𝗶𝗷𝗲𝗲𝗻𝗸𝗼𝗺𝘀𝘁

Gisteren hadden we opnieuw een waardevolle online lotgenotenbijeenkomst, ditmaal gericht op het omgaan met stress bij ALS.

Marijke, onze uitgenodigde expert, gaf een verhelderende uitleg over het stress-systeem en hoe dit ons beïnvloedt. Ze introduceerde ook hartcoherentietechnieken die helpen bij het reguleren van dit systeem. Deze technieken zijn bijzonder nuttig voor het resetten van stress, het bevorderen van ontspanning en het makkelijker omgaan met onprettige emoties. Ze helpen niet alleen bij het verminderen van spierspanning, maar versterken ook de mentale veerkracht.

📖 Kon je er niet bij zijn? Geen probleem! We zorgen voor een gedetailleerd verslag, zodat onze leden alles kunnen nalezen. Ons doel is om ondersteuning en informatie te bieden die het leven met ALS en de uitdagingen ervan verlicht.

🤝 Ons lidmaatschap is gratis en staat open voor iedereen – patiënten, familieleden, en iedereen die te maken heeft met ALS. Als lid krijg je toegang tot deze belangrijke bijeenkomsten, waar je leert en ervaringen deelt binnen een ondersteunende gemeenschap.

Lid worden? Zie het bericht onderaan deze pagina ⬇️⬇️