Wij zijn op zoek naar nieuwe bestuursleden!

30 mei 2024

Speciaal voor patiënten en hun naaste omgeving is er de ALS patiëntenvereniging. Wij verenigen, vertegenwoordigen én verbinden mensen met ALS, PSMA of PLS en hun naasten. Zo zorgen we ervoor dat hun stem gehoord wordt bij onderzoek, fondsenwerving en de verbetering van kwaliteit van zorg en leven.

Onze vereniging zet zich in om te informeren, lotgenotencontact te organiseren, leden te ondersteunen, belangen te behartigen, te lobbyen en te netwerken. Daarnaast houden we ons bezig met het bijhouden van en informeren over ontwikkelingen op het gebied van behandelingen.

Om ons bestuur te versterken, zoeken we enthousiaste nieuwe bestuursleden voor de volgende posities:

🔸Voorzitter
🔸Vicevoorzitter
🔸Bestuurslid Cure
🔸Algemeen bestuurslid

Samenwerking staat bij ons centraal, en daarom zoeken we echte teamspelers die ons bestuur willen versterken.

Interesse?

Dit is jouw kans om een betekenisvolle rol te spelen. Bezoek deze link voor meer details en de volledige functieomschrijvingen.

Delen in je netwerk wordt zeer op prijs gesteld.

Samen kunnen we het verschil maken! 💪