Al bekend met de Stichting ALS op de weg?

18 mei 2021

De Stichting ALS op de weg heeft al 10 jaar de missie om mensen, waar mogelijk en waar zorgverzekeringen en Wmo niet toereikend zijn, te helpen met het verhogen van de kwaliteit van leven bij ALS met het uitlenen van bepaalde hulpmiddelen.

De stichting staat voor jullie klaar dus weet hen te vinden wanneer hulpmiddelen niet vergoed worden of lang op zich laten wachten. Een voorbeeld is de sta-op-stoel ter overbrugging tijdens de aanvraag van de ’eigen’ sta op stoel: www.alsopdeweg.nl/fitform-vario-sta-op-stoel/.

Vol verlangen kijkt iedereen uit naar de mogelijkheid om weer wat vrijer op pad te kunnen. De vaccinaties lopen, maar wanneer je geen rolstoelvervoer hebt, wordt een weekendje weg best lastig te organiseren. De stichting heeft hiervoor de ’vakantiebus’ beschikbaar, groot genoeg om met familie op stap te gaan en ook nog extra materialen of hulpmiddelen mee te nemen. Kijk hiervoor op: www.alsopdeweg.nl/reserveringspagina/.

Voor  klein behuisde patiënten of voor vakanties heeft de stichting ook een mobiele tillift, de Molift Smart 150. Deze tillift is een volwaardige tillift, met de mogelijkheid om opvouwbaar in een koffer mee te nemen. Een uitkomst wanneer op locatie geen tillift geregeld kan worden. Zie: www.alsopdeweg.nl/molift-smart-150-tillift/.

Neem zeker een kijkje op de website voor de uitgebreide mogelijkheden en neem bij vragen contact op via info@alsopdeweg.nl.