Verslagen Lotgenotencontacten

Hieronder treft u de verslagen van de lotgenotencontacten van de afgelopen periode.

Januari 2024 Lotgenotencontact Stress

Februari 2024 Lotgenotencontact Rouwen bij leven

Maart 2024 Lotgenotencontact Digitale Wilsverklaring

April 2024 Lotgenotencontact Slaapproblemen

April 2024 Lotgenotencontact Familiare ALS

Mei 2024 Lotgenotencontact Balanszorg

Disclaimer

De verslagen die op deze website worden gepubliceerd, zijn bedoeld voor informatieve doeleinden en vertegenwoordigen niet noodzakelijk de standpunten of aanbevelingen van de ALS patiëntenvereniging . Wij bieden geen specifieke adviezen aan en nemen geen verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid, volledigheid of bruikbaarheid van de informatie die hier wordt verstrekt.

Tijdens lotgenotencontacten kunnen externe sprekers aanwezig zijn die presentaties geven over verschillende onderwerpen, waaronder commerciële producten of diensten. Het aanbieden van een platform voor dergelijke presentaties betekent niet dat de ALS patiëntenvereniging deze producten of diensten goedkeurt of aanbeveelt.

Het is belangrijk op te merken dat het bijwonen van deze presentaties en het overwegen van de informatie die wordt verstrekt geheel vrijwillig is. De ALS patiëntenvereniging aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige schade of verlies veroorzaakt door het gebruik van de informatie of het bijwonen van deze presentaties.

Het is aan de individuele deelnemer om zelfstandig te beslissen over eventuele acties die voortvloeien uit de informatie die wordt verstrekt tijdens lotgenotencontacten, inclusief het aanschaffen of gebruiken van producten of diensten van externe sprekers.

Door deze website te bezoeken en de informatie te gebruiken, stemt u in met deze disclaimer en aanvaardt u dat de ALS patiëntenvereniging niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor de gevolgen van uw acties op basis van de verstrekte informatie.