Artificial Intelligence kunstproject van Bernard Muller

7 juni 2023

Bernard Muller, samen met Robbert Jan Stuit, is de oprichter van onze patiëntenvereniging. Hij heeft zich nu gewaagd aan de wereld van AI-kunst. Na een lange en verrijkende reis door de wereld van kunst en technologie, kondigt hij met trots de lancering aan van zijn AI Kunst Collectie. Deze bijzondere collectie is de afgelopen maanden tot stand gekomen met behulp van de Tobii eye-gaze computer en kunstmatige intelligentie.

Op 7 juni zal hij een aankondiging doen die je niet wilt missen! Hij zal meer vertellen over de aanstaande online veiling van zijn Treeway AI Kunst Collectie. En het beste van alles? Deze veiling vindt plaats op een heel speciale dag, namelijk Wereld ALS Dag, op 21 juni. Het is een unieke kans om de kunstwerken van Bernard te bewonderen en tegelijkertijd bij te dragen aan een AI-onderzoeksproject voor medicijnontdekking voor ALS.

Elk gebaar van steun, hoe klein ook, kan een groot verschil maken in de strijd tegen ALS. Dus noteer alvast de datum in je agenda en bereid je voor op een onvergetelijke veilingervaring.

Voor meer informatie over de veiling en Bernard’s AI Kunst Collectie, breng je een bezoek aan zijn website: www.bernardusmuller.art