Terugblik op een geslaagde ALV van de ALS patiëntenvereniging!

23 mei 2024

Op 21 mei 2024 vond onze algemene ledenvergadering plaats en we kijken terug op een zeer geslaagde bijeenkomst. We hebben qua techniek alles uit de kast gehaald om de ALV voor iedereen toegankelijk te maken: live en online erbij zijn en stemmen op drie manieren: vooraf online, tijdens de ALV online of via handopsteking.

Een speciale dank aan dr. Jan Veldink voor zijn inspirerende lezing over gentherapie als hoopvolle behandeling voor ALS en voor het beantwoorden van de vele vragen van onze leden. We waren ook bevoorrecht om de film “Luki and the Lights” te mogen zien en willen Sascha Groen enorm bedanken voor haar uitleg over de totstandkoming van deze prachtige film. We wensen haar veel succes op het Tribeca Film Festival en de andere filmfestivals die nog volgen. We hopen dat ze veel prijzen in de wacht sleept!

En goed nieuws: de film “Luki and the Lights” is vanaf 21 juni, op Wereld ALS Dag, voor iedereen te zien.

Na het officiële stemgedeelte en de lezingen hebben we de middag afgesloten met een gezellige borrel.

Voor degenen die er niet bij konden zijn, laten we binnenkort weten waar de ALV terug te lezen is.

Dank aan alle leden die aanwezig waren, zowel fysiek als online, en voor jullie betrokkenheid en bijdragen. We kijken ernaar uit om jullie bij onze volgende bijeenkomst weer te zien!