Wim van de ALS patiëntenvereniging: uw Contactpunt voor 3FM Serious Request en ALS

23 november 2023

Mijn naam is Wim van Minkelen, Algemeen bestuurslid van de ALS patiëntenvereniging en woordvoerder inzake 3FM Serious Request, ook bekend als “het Glazen Huis”.

Dit jaar komt 3FM Serious Request in actie voor Stichting ALS Nederland. Van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hun inzet, dag en nacht live radio maken en platen draaien, heeft als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen. Dit geld is bestemd voor onderzoek naar ALS, PSMA en PLS, en ook voor het verschaffen van hulpmiddelen aan patiënten.

Wilt u een bijdrage leveren aan de actie van Serious Request of heeft u algemene vragen over de ziekte ALS? Als algemeen bestuurslid sta ik tot uw beschikking. U kunt mij bereiken via e-mail op wim@alspatientenvereniging.nl of telefonisch op 06-43639522

Help mee! Uw steun is van groot belang.
Laten we samen een verschil maken tijdens 3FM Serious Request en in actie komen voor ALS.